Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/soczah00/korop-rada.gov.ua/www/wp-content/themes/yoo_revista_wp/warp/systems/wordpress/helpers/system.php on line 61

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /home/soczah00/korop-rada.gov.ua/www/wp-includes/class-wp-hook.php on line 287
Офіційний сайт Коропської районної ради » Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати на земельні ділянки на 2017р.

Про встановлення ставок земельного податку та орендної плати на земельні ділянки на 2017р.

Городищенська    сільська    рада

Коропського  району   Чернігівської  області

/Четверта сесія сьомого скликання/

РІШЕННЯ № 41

 від 22 червня 2016 року

 

Про встановлення ставок земельного податку

та орендної плати на земельні ділянки на  2017р.

 

     Заслухавши інформацію сільського голови Антоненко Н.П., відповідно до ст.269-289 Податкового кодексу України та керуючись технічною документацією по грошовій оцінці земель сіл Городище та Придеснянське, розроблену ТОВ Кролевець-Земсервіс, затверджену 24 сесією 6-го скликання Городищенської сільської ради від 02.07.2014 р., керуючись ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»,  ст. 21 ЗУ «Про оренду землі», сільська рада вирішила:

 

1. Встановити ставки земельного податку на землі:

1) житлової забудови в розмірі 0,05 % від їх нормативно-грошової оцінки (Додаток  № 1);

2) сільськогосподарського призначення в межах сільської ради в розмірі 0,2 % від їх нормативно-грошової оцінки (Додаток  № 2);

3) сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту, нормативно-грошову оцінку яких не проведено 0,3% від нормативно-

2. Встановити орендну плату:

  • для земель житлової забудови, для земель сільськогосподарського призначення – 3 % від нормативно-грошової оцінки (Додаток  № 1,2);;
  • для земель сільськогосподарського призначення за межами населеного пункту, грошову оцінку яких не проведено – 3 % від середньооблікової

3. Затвердити Положення про порядок обчислення та сплати плати  за землю  на території Городищенської сільської ради, згідно з Додатком 3  до цього рішення.

4. Рішення набирає чинності з 01.01.2017 року.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку села.

     

              Сільський голова                                        Н.П. Антоненко

             

Додаток №1

до рішення сільської ради від 22.06.2016 

«Про встановлення ставок земельного податку

та орендної плати на земельні ділянки на 2017 рік»

 

СТАВКИ

земельного податку та орендної плати

для земель під житловою забудовою на 2017 р.

с. Городище

   
п/п Квартали Ціна 1 га. під житловою забудовою Ставки зем. податку за 1 га. грн. 0,05% Ставки орендної плати за 1 га. грн.-3%
1. 1,2,17,18,19,20,21,29,30,31,32,33,34,36,37 317513,54 17,74*1,249*10000*1,433 158,76 9525,41
2. 1а,2а,3,5,13а,21а,22,23,24,25,2627,28,32а,37а 286907,67 16,03*1,249*10000*1,433   143,45 8607,23
3. 256122,81 14,31*1,249*10000*1,433 128,06 7683,68
4. 8,12,13,14,15,16,36а 307311,58 17,17*1,249*10000*1,433 153,66 9219,35
5. 8а,9,10 276526,73 15,45*1,249*10000*1,433 138,26 8295,80
6. 20а,29а 293708,97 16,41*1,249*10000*1,433 146,85 8811,27
7. 12 а 266300 14,88*1,249*1,433 133,15 7989,00  

 с. Придеснянське

№ п/п Квартали Ціна 1 га. під житловою забудовою Ставки зем. податку за 1 га. грн. Ставки орендної плати за 1 га. грн.-3%
1. 1,2,5,20 327178,55 18,28*1,249*10000*1,433 163,59 9815,36
2. 2а,3,4,6,12,15,16,17,18,20а 294424,90 16,45*1,249*10000*1,433 147,21 8832,75
3. 4а,15а,16а 265071,90 14,81*1,249*10000*1,433 132,54 7952,16
4. 245383,91 13,71*1,249*10000*1,433 122,69 7361,52
5. 14,28,29 304268,89 17,00*1,249*10000*1,433   152,13 9128,07
6. 19,21,22,23,24,25,26,27 15,36*1,249*10000*1,433 274915,89 137,46 8247,48

с. Черешеньки

 
п/п Квартали Ціна 1 га. під житловою забудовою Ставки зем. податку за 1 га. грн.-0,05% Ставки орендної плати за 1 га. грн.
1 6 29,5*1,249*10000*1,433 527996,02 264,00 15839,88
                 
   

Додаток №2

до рішення сільської ради від 22.06.2016 

«Про встановлення ставок земельного податку

та орендної плати на земельні ділянки на 2017 рік»

   

СТАВКИ

земельного податку та орендної плати

на ріллю на 2017 р.

 

с. Городище

 
п/п Шифр агрогрупи Квартали, які входять до агрогрупи Ціна 1 га. ріллі (грн.) Ставки зем. податку за 1 га. (грн.)-0,2%НГО Ставки орендної плати за 1 га. (грн.)-3%НГО
1. 29 В 2,2а,3,3а,8,8а, 9, 10,12,13, 13а,14,15,22,23,24,25,26,33,34,35,38 12236,09*1,249*1,2 18339,45 36,68 550,18
2 36 В 1,1а, 4, 5, 6, 7, 11, 16, 17,18,19,21,21а,27,28,29а,30,31,32,32а,36,37, 37а 10567,54*1,249*1,2   15838,63 31,68 475,16
3 178 В 20,29 11123,72*1,249*1,2 16673,23 33,34 500,17
    с. Придеснянське
п/п Шифр агрогрупи Квартали, які входять до агрогрупи Ціна 1 га. ріллі (грн.) Ставки зем. податку за 1 га. (грн.)-0,2%НГО Ставки орендної плати за 1 га.-3%НГО (грн.)
1 29 В  1, 2, 3, 4,5, 6, 12, 15, 15а, 16, 16а,17 12236,09*1,249*1,2 18339,45 36,38 550,18
2 36 В 7,8,9,10,11,13,14,18,19,20,20а,21,22,23,24,25,26,27,28,29 10567,54*1,249*1,2 15838,63 31,68 475,16
3 177 Б 2а,3а,4а,18а 6118,05*1,249*1,2 9169,73 18,34 275,09
             
 

с. Черешеньки

 
п/п Шифр агрогрупи Квартали, які входять до агрогрупи Ціна 1 га. ріллі (грн.) Ставки зем. податку за 1 га. (грн.) Ставки орендної плати за 1 га. (грн.)
1 29 В 6 8529,95*1,249*1,2 12784,69 25,57 383,54
   

 Додаток 3 до рішення    

Городищенської сільської рад

від 22 червня 2016 року

ПОЛОЖЕННЯ про порядок обчислення та сплати плати за землю на території

Городищенської сільської ради

1. Загальні положення

1.1. Земельний податок встановлюється на підставі Податкового кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

2. Платники податку

2.1. Платниками податку є:

2.1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

2.1.2. землекористувачі.

3. Об’єкти оподаткування земельним податком

3.1. Об’єктами оподаткування є:

3.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

3.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності

4. База оподаткування земельним податком

4.1. Базою оподаткування є:

4.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

4.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

4.2. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження) земельним податком:

4.2.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.

4.2.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до пункту 5 цього Положення.

5. Ставки земельного податку

5.1. Ставка земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (в межах  населених пунктів):

5.1.1. Установити ставки земельного податку за земельні ділянки, зайняті житловими та нежитловими забудовами громадян (населення) у розмірі 0,05% від їх нормативно грошової оцінки (додаток 1до рішення).

5.1.2. Установити ставки земельного податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено ,для суб’єктів господарювання :

  • для  земель енергетики  у розмірі 3% від  їх НГО
  • для земель  під об’єктами підприємств газопостачання  у розмірі 3% від  їх НГО.
  • для земель під закладами  торгівлі   у розмірі 1% від  їх НГО.
  • для  земель під об’єктами  заповідників , в т.ч. національних природних парків у розмірі 1% від  їх   НГО.
  • для інших категорій – у розмірі 1% від  їх   НГО.

5.1.3. Установити ставки земельного податку для сільськогосподарських угідь, нормативну грошову оцінку яких проведено, у розмірі 0,2 % від їх нормативної грошової оцінки (додаток 2 до рішення) .

5.2. Ставка земельного податку за земельні ділянки за межами населених пунктів:

5.2.1. Установити ставки земельного податку за земельні ділянки для сільськогосподарських угідь, розташовані за межами населених пунктів, нормативно-грошову оцінку яких не проведено в розмірі 0,3% від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

5.2.2. Установити ставки земельного податку за земельні ділянки несільськогосподарського призначення   для суб’єктів господарювання   в розмірі 5 % від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

6. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

6.1. Від сплати податку звільняються:

6.1.1. інваліди першої і другої групи;

6.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

6.1.3. пенсіонери (за віком);

6.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

6.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

6.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

6.2.1. для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;

6.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;

6.2.3. для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;

6.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;

6.2.5. для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.

6.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

 

7. Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб

7.1. Від сплати податку звільняються:

7.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

7.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.

7.1.3. Від сплати податку звільняються:

  • органи місцевого самоврядування, які утримуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів;
  • загальноосвітні навчальні заклади, заклади культури, охорони здоров’я, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів;
  • парки та сквери державної та комунальної власності.
 

8. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

 

8.1. Не сплачується податок за:

8.1.1. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

8.1.2. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування – землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв’язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з’їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

8.1.3. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

8.1.4. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв;

8.1.5. земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

9. Особливості оподаткування платою за землю

 

9.1. Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

9.2. Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

10. Податковий період для плати за землю

 

10.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

10.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

 

11. Порядок обчислення плати за землю

 

11.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у сфері будівництва, щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

11.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

 

11.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

 

11.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

У разі зміни протягом року об’єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

 

11.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами, які видають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку визначеному статтею 58 цього Кодексу.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником – починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.            

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

 

11.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

1) у рівних частинах – якщо будівля перебуває у спільній сумісній власностікількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

2) пропорційно належній частці кожної особи – якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

3) пропорційно належній частці кожної особи – якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності і поділена в натурі.

За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

11.7. Юридична особа зменшує податкові зобов’язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 цього Кодексу за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов’язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

12. Строк сплати плати за землю

12.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

12.2. Облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

12.3. Податкове зобов’язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

12.4. Податкове зобов’язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

12.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Фізичними особами у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про приймання податкових платежів. Форма квитанції встановлюється у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу.

12.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

12.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

12.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

13. Орендна плата

13.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

13.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

13.3. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

13.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

13.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

13.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

13.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

13.5.3. під житловою забудовою 3(три) відсотки нормативної грошової оцінки;

13.5.4. для земель комерційного використання 10(десять) відсотків нормативної грошової оцінки;

13.5.5. для земель сільськогосподарського призначення 3(три) відсотки нормативної грошової оцінки;

13.5.6. для земель об’єктів енергетики 5(п’ять) відсотків нормативної гроршової оцінки;

13.5.7. для інших земель 5(п’ять) відсотків нормативної грошової оцінки.

13.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

13.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог пунктів 10 – 20, цього Положення.

14. Індексація нормативної грошової оцінки земель

14.1. Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

14.2. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:

Кi = І : 100,

де І – індекс споживчих цін за попередній рік.

У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 100 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 100.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

14.3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

15. Відповідальність за порушення податкового законодавства та контроль податкових органів

15.1. Платники земельного податку та їх посадові особи несуть відповідальність відповідно до цього Кодексу та інших законів України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум земельного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

15.2. Контроль за дотриманням вимог податкового законодавства у частині справляння земельного податку здійснюється органами державної фіскальної служби.